Povodom obilježavanja 75 godina postojanja višeg i visokog školstva u Crnoj Gori dekanka Filozofskog fakulteta Univerziteta Crne Gore prof. dr Tatjana Novović dodijelila je pohvale za izvrsne rezultate i postignuća u učenju najboljim studentima sa svih studijskih programa.
Visoke prosječne ocjene u toku dosadašnjeg realizovanja obaveza na različitim programima postigli su: Kristina Radović 9,65 – Predškolsko vaspitanje i obrazovanje, Nina Rajković, 9.71 – Psihologija, Balša Kovačević, 8.52 – Istorija, Miloš Filipović 9.03 – Geografija, Samra Mujević, 10- Pedagogija, studenti master studija Mladen Delić, 9.76 – Geografija, Marija Vujičić, 9.56 – Obazovanje učitelja,
Fondacija “Vera Kovač”, čiji je predsjednik Vojislav Kovač, je i ove godine dodijelila stipendiju studentu sa najvećim prosjekom u toku studija na SP Psihologija – Milena Abramović, 9.53. Nagradu najboljoj studentkinji M. Abramović je ove godine, u ime Fondacije, uručila Marina Kovač.
Samra Mujević, sa prosjekom 10, na studijskom programu Pedagogija, rođena je 5. novembra 2000. godine u Rožajama. Osnovnu školu završila je kao dobitnica diplome „Luča”, čiji je nosilac bila i u Gimnaziji „30. septembar” u Rožajama. Završivši srednju školu sa odličnim uspjehom, 2019. godine upisuje Filozofski fakultet u Nikšiću, Studijski program za pedagogiju. Godine 2022. završila je osnovne studije i time stekla diplomu Bečelor. Osnovne studije završila je sa prosječnom ocjenom A (10.00) i proglašena je najboljim studentom Filozofskog fakulteta u akademskoj 2021/2022. godini.
Tokom osnovnih studija ostvarila je pravo na stipendiranje od Ministarstva prosvjete Crne Gore, za talentovane studente, kao i pravo na stipendiju koju opština Rožaje dodjeljuje nadarenim studentima. Dvogodišnje master studije upisala je u septembru 2022. godine, nastavljajući svoje obrazovanje na Filozofskom fakultetu Univerziteta Crne Gore. Pedagogiju vidi kao jednu vrlo interesantnu nauku koje ima u svakoj sferi ljudskog života. Nauka o vaspitanju je, prema mišljenju Samre Mujević, neiscrpan izvor znanja i informacija i može samo oplemeniti život pojedinca. Pored razvijanja profesionalnih kompetencija i osposobljavanja za naučni i istraživački rad, studije pedagogije su značajne i u razvijanju empatije, razumijevanja i tolerancije, te ličnih kompetencija i komunikacijskih vješina.